Tez-tez verilən suallar

Sifariş zamanı sizi ən çox maraqlandıran sualları cavabladıq.
Başlıqları seçərək filtirləmə apara bilərsiz uğurlar!

Bağlamalar həftədə neçə dəfə Azərbaycana göndərilir?

Türkiyədə xarici anbarımıza daxil olmuş bağlama Smart Customs tətbiqində bəyan edildikdən sonra həftədə 3 dəfə Bakı anbarımıza göndərilir. Amerika və Almaniyada isə xarici anbarımıza daxil olan bağlamalar həftədə 1 dəfə göndərilir.  Xarici anbarlarımıza daxil olmuş bağlamalar Azərbaycana göndərilməsi üçün bağlama xarici anbarımıza daxil olduqdan sonra Smart Customs tətbiqində gömrük orqanına bəyan etməyiniz tələb olunur.

Sifarişim hansı hallarda gömrük orqanı tərəfindən saxlanıla bilər?
Təqvim ayı ərzində ümumi dəyəri (məhsulun qiyməti+daşınma haqqı) 300 USD limitini keçərsə, bağlama daxilində eyni kateqoriyalı məhsuldan 2-dən çox olarsa, bağlamanın gömrük orqanı tərəfindən kommersiya məqsədli olması aşkarlanarsa və ya ölkə ərazisində daşınması qadağan olan məhsul olarsa bağlamanız gömrük orqanı tərəfindən saxlanılacaqdır.
Bağlamaların birləşdirilməsi xidməti varmı?

Zamex MMC bağlamaların birləşdirilməsi xidmətini təqdim etmir

İşləmə saatlarınız və ünvanınız

Ünvan: 

Bakı filialı:Nərimanov rayonu. Faiq Yusifov 148A (Qoç Ət restoranının yanı)

Gəncə filialı: Gəncə şəh. M.A.Abbaszadə küçəsi bina 69 mənzil 1 (Dədəmin Aptekin yanı)

İş saatları:
Bazar ertəsi – Şənbə : 10:00-19:00

Yerli anbarda bağlamanın qalma müddəti nə qədərdir?

Yerli anbarımıza daxil olan bağlama 10 gün müddətində pulsuz olaraq saxlanılacaqdır, növbəti 10-30 gün ərzində günlük 0.5 AZN, 31-45 gün ərzində günlük 1 AZN saxlama haqqı hesablanacaqdır. Bağlamanı daşınma və saxlama haqqı ödənildikdən sonra təhvil ala bilərsiniz. 45 gündən artıq yerli anbarda qalan bağlamaya Zamex MMC cavabdehlik daşımır.

Türkiyədaxili karqo nədir?

Türkiyədaxili karqo Türkiyə satıcı mağazasından məhsul alarkən məhsulun xarici ünvanımıza çatdırılması üçün ödədiyiniz məbləğdir. Sifariş et xidmətimizdən istifadə edərkən Türkiyədaxili karqo müştəri tərəfindən ödənilir.

Mənim üçün sifariş et xidməti nədir?

Mənim üçün sifariş et xidməti vasitəsi ilə siz Türkiyədə online sifariş qəbul edən mağazadan məhsulun linkini və digər detallarını bizə göndərirsiniz, məhsulun dəyərini və əgər varsa Türkiyə daxili karqonu ödəyirsiniz. Biz məhsulu sizin əvəzinizdən sifariş edirik. Qeyd edək ki, mənim üçün sifariş et xidmətindən istifadə edərkən 3% əlavə kommisya hesablanacaqdır. Əgər satıcı mağaza tərəfindən sifariş ləğv edilərsə tutulan 3 % komissiya geri qaytarılmır.

Öncədən bəyan et xidməti nədir?

Öncədən bəyan et xidmətimiz məhsulu Türkiyədə olan hər-hansı mağazadan özünüz sifariş etdiyiniz zaman məhsulun xarici anbarımıza gəlməsi ilə bağlı bizə bəyan etməyinizdir. Qeyd edək ki, məhsulu xarici anbarımıza sifariş etdikdən sonra Öncədən bəyan et xidmətimiz vasitəsi ilə bizə bəyan etmədiyiniz zaman məhsulun müəyyən edilməsi və Azərbaycana göndərilməsi prossesi gecikə və ya məhsulun kimə aid olması müəyyənləşdirilməyə bilər.

TL balansı nə üçündür?

TL balansı “Mənim üçün sifariş et” xidməti vasitəsi ilə göndərilən linklərin ödənişi üçün nəzərdə tutulmuşdur

AZN balansı nə üçündür?

AZN balansı vasitəsi ilə siz karqo və şəhərdaxili kuryer ödənişlərinizi edə bilərsiniz

Smart Customsda bəyan etmək vacibdirmi?

Xarici anbara daxil olan bağlamanın Smart Customs tətbiqində bəyan edilməsi vacibdir. Əks halda bağlama Azərbaycana göndərilməyəcəkdir.

Həcmsəl çəki ilə hesablanma nədir?

Əgər bağlamanın hər hansı bir tərəfinin ölçüsü 100 sm çox olarsa o zaman bağlamanın həcmi çəkisi də hesablanır ( (en*uz*hünd)/6000= X kq). Fiziki və həcmi çəki müqayisə edilir hansı çəki çox olarsa bağlamanın ağırlığı o çəki üzərindən hesablanır.

Bölgələrə göndəriş mümkündürmü?

Bölgələrə Azərpoçt vasitəsi ilə göndəriş mümkündür

 
Kuryer sifarişi nədir və necə istifadə edilir?

Bağlamanız Bakı anbarımıza çatdıqdan sonra Bağlamanın karqo ödənişi edildikdən sonra şəxsi kabinetinizdən sizə uyğun olan əraziyə kuryer sifariş edə bilərsiniz. Kuryer sifarişində ödəniş hər bağlama üzrə deyil ümumilikdə ünvana olunan sifariş üzrə hesablanır. Yəni bir və bir neçə bağlama üçün 1 kuryer sifarişi yaradırsınız və ödənişini edirsiniz.

Xarici anbara təhvil verilmiş malın sistemə işlənmə müddəti

Xarici anbarımıza təhvil verilmiş məhsul iş günləri və saatları nəzərə alınaraq ən gec 48 saat ərzində "Xarici anbara qəbul edildi" statuna keçirilir

Sifarişim hansı hallarda gömrük orqanı tərəfindən saxlanıla bilər?

1)Təqvim ayı ərzində ümumi dəyəri (məhsulun qiyməti+daşınma haqqı) 300 USD limitini keçərsə,

2)Bağlama daxilində eyni kateqoriyalı məhsuldan 2-dən çox olarsa,

3)Bağlamanın gömrük orqanı tərəfindən kommersiya məqsədli olması aşkarlanarsa,

4)Ölkə ərazisində daşınması qadağan olan məhsul olarsa bağlamanız gömrük orqanı tərəfindən saxlanılacaqdır.

Azərbaycana göndərilən bağlamaların geri iadə xidməti varmıdır?

Sifariş edilən ölkələrdən daşınmasını həyata keçirdiyimiz bağlamaların ölkədaxilinə çatdıqdan sonra, Zamex MMC tərəfindən geri iadə xidməti mövcud deyildir.Geri iadə xidmətini əlavə ödəniş etməklə sadəcə xarici anbarda olduğu zaman iadə edilə bilər.

Sifarişim hansı hallarda gömrük orqanı tərəfindən saxlanıla bilər?
Təqvim ayı ərzində ümumi dəyəri (məhsulun qiyməti+daşınma haqqı) 300 USD limitini keçərsə, bağlama daxilində eyni kateqoriyalı məhsuldan 2-dən çox olarsa, bağlamanın gömrük orqanı tərəfindən kommersiya məqsədli olması aşkarlanarsa və ya ölkə ərazisində daşınması qadağan olan məhsul olarsa bağlamanız gömrük orqanı tərəfindən saxlanılacaqdır.
Smart Customsda bəyan etmək vacibdirmi?

Xarici anbara daxil olan bağlamanın Smart Customs tətbiqində bəyan edilməsi vacibdir. Əks halda bağlama Azərbaycana göndərilməyəcəkdir.

Sifarişim hansı hallarda gömrük orqanı tərəfindən saxlanıla bilər?

1)Təqvim ayı ərzində ümumi dəyəri (məhsulun qiyməti+daşınma haqqı) 300 USD limitini keçərsə,

2)Bağlama daxilində eyni kateqoriyalı məhsuldan 2-dən çox olarsa,

3)Bağlamanın gömrük orqanı tərəfindən kommersiya məqsədli olması aşkarlanarsa,

4)Ölkə ərazisində daşınması qadağan olan məhsul olarsa bağlamanız gömrük orqanı tərəfindən saxlanılacaqdır.

Azərbaycana göndərilən bağlamaların geri iadə xidməti varmıdır?

Sifariş edilən ölkələrdən daşınmasını həyata keçirdiyimiz bağlamaların ölkədaxilinə çatdıqdan sonra, Zamex MMC tərəfindən geri iadə xidməti mövcud deyildir.Geri iadə xidmətini əlavə ödəniş etməklə sadəcə xarici anbarda olduğu zaman iadə edilə bilər.

Yerli anbarda bağlamanın qalma müddəti nə qədərdir?

Yerli anbarımıza daxil olan bağlama 10 gün müddətində pulsuz olaraq saxlanılacaqdır, növbəti 10-30 gün ərzində günlük 0.5 AZN, 31-45 gün ərzində günlük 1 AZN saxlama haqqı hesablanacaqdır. Bağlamanı daşınma və saxlama haqqı ödənildikdən sonra təhvil ala bilərsiniz. 45 gündən artıq yerli anbarda qalan bağlamaya Zamex MMC cavabdehlik daşımır.

Mənim üçün sifariş et xidməti nədir?

Mənim üçün sifariş et xidməti vasitəsi ilə siz Türkiyədə online sifariş qəbul edən mağazadan məhsulun linkini və digər detallarını bizə göndərirsiniz, məhsulun dəyərini və əgər varsa Türkiyə daxili karqonu ödəyirsiniz. Biz məhsulu sizin əvəzinizdən sifariş edirik. Qeyd edək ki, mənim üçün sifariş et xidmətindən istifadə edərkən 3% əlavə kommisya hesablanacaqdır. Əgər satıcı mağaza tərəfindən sifariş ləğv edilərsə tutulan 3 % komissiya geri qaytarılmır.

Öncədən bəyan et xidməti nədir?

Öncədən bəyan et xidmətimiz məhsulu Türkiyədə olan hər-hansı mağazadan özünüz sifariş etdiyiniz zaman məhsulun xarici anbarımıza gəlməsi ilə bağlı bizə bəyan etməyinizdir. Qeyd edək ki, məhsulu xarici anbarımıza sifariş etdikdən sonra Öncədən bəyan et xidmətimiz vasitəsi ilə bizə bəyan etmədiyiniz zaman məhsulun müəyyən edilməsi və Azərbaycana göndərilməsi prossesi gecikə və ya məhsulun kimə aid olması müəyyənləşdirilməyə bilər.

TL balansı nə üçündür?

TL balansı “Mənim üçün sifariş et” xidməti vasitəsi ilə göndərilən linklərin ödənişi üçün nəzərdə tutulmuşdur

Kuryer sifarişi nədir və necə istifadə edilir?

Bağlamanız Bakı anbarımıza çatdıqdan sonra Bağlamanın karqo ödənişi edildikdən sonra şəxsi kabinetinizdən sizə uyğun olan əraziyə kuryer sifariş edə bilərsiniz. Kuryer sifarişində ödəniş hər bağlama üzrə deyil ümumilikdə ünvana olunan sifariş üzrə hesablanır. Yəni bir və bir neçə bağlama üçün 1 kuryer sifarişi yaradırsınız və ödənişini edirsiniz.

Bağlamaların birləşdirilməsi xidməti varmı?

Zamex MMC bağlamaların birləşdirilməsi xidmətini təqdim etmir

Bağlamalar həftədə neçə dəfə Azərbaycana göndərilir?

Türkiyədə xarici anbarımıza daxil olmuş bağlama Smart Customs tətbiqində bəyan edildikdən sonra həftədə 3 dəfə Bakı anbarımıza göndərilir. Amerika və Almaniyada isə xarici anbarımıza daxil olan bağlamalar həftədə 1 dəfə göndərilir.  Xarici anbarlarımıza daxil olmuş bağlamalar Azərbaycana göndərilməsi üçün bağlama xarici anbarımıza daxil olduqdan sonra Smart Customs tətbiqində gömrük orqanına bəyan etməyiniz tələb olunur.

İşləmə saatlarınız və ünvanınız

Ünvan: 

Bakı filialı:Nərimanov rayonu. Faiq Yusifov 148A (Qoç Ət restoranının yanı)

Gəncə filialı: Gəncə şəh. M.A.Abbaszadə küçəsi bina 69 mənzil 1 (Dədəmin Aptekin yanı)

İş saatları:
Bazar ertəsi – Şənbə : 10:00-19:00

Xarici anbara təhvil verilmiş malın sistemə işlənmə müddəti

Xarici anbarımıza təhvil verilmiş məhsul iş günləri və saatları nəzərə alınaraq ən gec 48 saat ərzində "Xarici anbara qəbul edildi" statuna keçirilir

Həcmsəl çəki ilə hesablanma nədir?

Əgər bağlamanın hər hansı bir tərəfinin ölçüsü 100 sm çox olarsa o zaman bağlamanın həcmi çəkisi də hesablanır ( (en*uz*hünd)/6000= X kq). Fiziki və həcmi çəki müqayisə edilir hansı çəki çox olarsa bağlamanın ağırlığı o çəki üzərindən hesablanır.

AZN balansı nə üçündür?

AZN balansı vasitəsi ilə siz karqo və şəhərdaxili kuryer ödənişlərinizi edə bilərsiniz

Bölgələrə göndəriş mümkündürmü?

Bölgələrə Azərpoçt vasitəsi ilə göndəriş mümkündür

 
Türkiyədaxili karqo nədir?

Türkiyədaxili karqo Türkiyə satıcı mağazasından məhsul alarkən məhsulun xarici ünvanımıza çatdırılması üçün ödədiyiniz məbləğdir. Sifariş et xidmətimizdən istifadə edərkən Türkiyədaxili karqo müştəri tərəfindən ödənilir.