Tez-tez verilən suallar

Sifariş zamanı sizi ən çox maraqlandıran sualları cavabladıq.
Başlıqları seçərək filtirləmə apara bilərsiz uğurlar!

Alınan məhsullarda hər-hansı problem aşkarlanarsa geri qaytarmaq mümkündürmü?

Müştəri məhsulu təhvil alarkən məhsulun tamlığına ofisdən (və ya kuryerin yanından) ayrılmadan yoxlamalıdır. Əgər bağlama şirkətimizin öhtəliyində olarkən zədələnibsə bağlama dəyəri müştəriyə kompensasiya edilir. Əks halda müştəri geri qaytarma xidmətimizdən istifadə edərək (bağlamanın Türkiyəyə göndərilməsi dəyərini ödəyərək) bağlamanı mağazaya iadə üçün göndərə bilər.

Sifarişim hansı hallarda gömrük orqanı tərəfindən saxlanıla bilər?
Təqvim ayı ərzində ümumi dəyəri (məhsulun qiyməti+daşınma haqqı) 300 USD limitini keçərsə, bağlama daxilində eyni kateqoriyalı məhsuldan 2-dən çox olarsa, bağlamanın gömrük orqanı tərəfindən kommersiya məqsədli olması aşkarlanarsa və ya ölkə ərazisində daşınması qadağan olan məhsul olarsa bağlamanız gömrük orqanı tərəfindən saxlanılacaqdır.
Bağlamaların birləşdirilməsi xidməti varmı?

Zamex MMC bağlamaların birləşdirilməsi xidmətini təqdim etmir

Bağlamalar həftədə neçə dəfə Azərbaycana göndərilir?

Xarici anbarımıza daxil olmuş bağlama Smart Customs tətbiqində bəyan edildikdən sonra həftədə 2 dəfə Bakı anbarımıza göndərilir. Xarici anbarımıza daxil olan bağlamanın ilk reydə Azərbaycana göndərilməsi üçün bağlama xarici anbarımıza daxil olduqdan sonra Smart Customs tətbiqində gömrük orqanına bəyan etməyiniz tələb olunur.

İşləmə saatlarınız və ünvanınız

Ünvan: 

Bakı filialı:Nərimanov rayonu. Faiq Yusifov 148A (Qoç Ət restoranının yanı)

Gəncə filialı: Gəncə şəh. M.A.Abbaszadə küçəsi bina 69 mənzil 1 (Dədəmin Aptekin yanı)

İş saatları:
Hər gün: 10:00-20:00

Yerli anbarda bağlamanın qalma müddəti nə qədərdir?

Yerli anbarımıza daxil olan bağlama 15 gün müddətində pulsuz olaraq saxlanılacaqdır, növbəti 16-30 gün ərzində günlük 0.5 AZN, 31-45 gün ərzində günlük 1 AZN saxlama haqqı hesablanacaqdır. Bağlamanı daşınma və saxlama haqqı ödənildikdən sonra təhvil ala bilərsiniz. 45 gündən artıq yerli anbarda qalan bağlamaya Zamex MMC cavabdehlik daşımır.

Türkiyədaxili karqo nədir?

Türkiyədaxili karqo Türkiyə satıcı mağazasından məhsul alarkən məhsulun xarici ünvanımıza çatdırılması üçün ödədiyiniz məbləğdir. Sifariş et xidmətimizdən istifadə edərkən Türkiyədaxili karqo müştəri tərəfindən ödənilir.

Mənim üçün sifariş et xidməti nədir?

Mənim üçün sifariş et xidməti vasitəsi ilə siz Türkiyədə online sifariş qəbul edən mağazadan məhsulun linkini və digər detallarını bizə göndərirsiniz, məhsulun dəyərini və əgər varsa Türkiyə daxili karqonu ödəyirsiniz. Biz məhsulu sizin əvəzinizdən sifariş edirik. Qeyd edək ki, mənim üçün sifariş et xidmətindən istifadə edərkən 5% əlavə kommisya hesablanacaqdır.

Öncədən bəyan et xidməti nədir?

Öncədən bəyan et xidmətimiz məhsulu Türkiyədə olan hər-hansı mağazadan özünüz sifariş etdiyiniz zaman məhsulun xarici anbarımıza gəlməsi ilə bağlı bizə bəyan etməyinizdir. Qeyd edək ki, məhsulu xarici anbarımıza sifariş etdikdən sonra Öncədən bəyan et xidmətimiz vasitəsi ilə bizə bəyan etmədiyiniz zaman məhsulun müəyyən edilməsi və Azərbaycana göndərilməsi prossesi gecikə və ya məhsulun kimə aid olması müəyyənləşdirilməyə bilər.

TL balansı nə üçündür?

TL balansı “Mənim üçün sifariş et” xidməti vasitəsi ilə göndərilən linklərin ödənişi üçün nəzərdə tutulmuşdur

AZN balansı nə üçündür?

AZN balansı vasitəsi ilə siz karqo və şəhərdaxili kuryer ödənişlərinizi edə bilərsiniz

Smart Customsda bəyan etmək vacibdirmi?

Xarici anbara daxil olan bağlamanın Smart Customs tətbiqində bəyan edilməsi vacibdir. Əks halda bağlama Azərbaycana göndərilməyəcəkdir.

Həcmsəl çəki ilə hesablanma nədir?

Əgər bağlamanın hər hansı bir tərəfinin ölçüsü 100 sm çox olarsa o zaman bağlamanın həcmi çəkisi də hesablanır ( (en*uz*hünd)/6000= X kq). Fiziki və həcmi çəki müqayisə edilir hansı çəki çox olarsa bağlamanın ağırlığı o çəki üzərindən hesablanır.

Bölgələrə göndəriş mümkündürmü?

Bölgələrə Azərpoçt vasitəsi ilə göndəriş mümkündür

 
Kuryer sifarişi nədir və necə istifadə edilir?

Bağlamanız Bakı anbarımıza çatdıqdan sonra Bağlamanın karqo ödənişi edildikdən sonra şəxsi kabinetinizdən sizə uyğun olan əraziyə kuryer sifariş edə bilərsiniz. Kuryer sifarişində ödəniş hər bağlama üzrə deyil ümumilikdə ünvana olunan sifariş üzrə hesablanır. Yəni bir və bir neçə bağlama üçün 1 kuryer sifarişi yaradırsınız və ödənişini edirsiniz.

Xarici anbara təhvil verilmiş malın sistemə işlənmə müddəti

Xarici anbarımıza təhvil verilmiş məhsul iş günləri və saatları nəzərə alınaraq ən gec 48 saat ərzində "Xarici anbara qəbul edildi" statuna keçirilir

Sifarişim hansı hallarda gömrük orqanı tərəfindən saxlanıla bilər?
Təqvim ayı ərzində ümumi dəyəri (məhsulun qiyməti+daşınma haqqı) 300 USD limitini keçərsə, bağlama daxilində eyni kateqoriyalı məhsuldan 2-dən çox olarsa, bağlamanın gömrük orqanı tərəfindən kommersiya məqsədli olması aşkarlanarsa və ya ölkə ərazisində daşınması qadağan olan məhsul olarsa bağlamanız gömrük orqanı tərəfindən saxlanılacaqdır.
Smart Customsda bəyan etmək vacibdirmi?

Xarici anbara daxil olan bağlamanın Smart Customs tətbiqində bəyan edilməsi vacibdir. Əks halda bağlama Azərbaycana göndərilməyəcəkdir.

Yerli anbarda bağlamanın qalma müddəti nə qədərdir?

Yerli anbarımıza daxil olan bağlama 15 gün müddətində pulsuz olaraq saxlanılacaqdır, növbəti 16-30 gün ərzində günlük 0.5 AZN, 31-45 gün ərzində günlük 1 AZN saxlama haqqı hesablanacaqdır. Bağlamanı daşınma və saxlama haqqı ödənildikdən sonra təhvil ala bilərsiniz. 45 gündən artıq yerli anbarda qalan bağlamaya Zamex MMC cavabdehlik daşımır.

Mənim üçün sifariş et xidməti nədir?

Mənim üçün sifariş et xidməti vasitəsi ilə siz Türkiyədə online sifariş qəbul edən mağazadan məhsulun linkini və digər detallarını bizə göndərirsiniz, məhsulun dəyərini və əgər varsa Türkiyə daxili karqonu ödəyirsiniz. Biz məhsulu sizin əvəzinizdən sifariş edirik. Qeyd edək ki, mənim üçün sifariş et xidmətindən istifadə edərkən 5% əlavə kommisya hesablanacaqdır.

Öncədən bəyan et xidməti nədir?

Öncədən bəyan et xidmətimiz məhsulu Türkiyədə olan hər-hansı mağazadan özünüz sifariş etdiyiniz zaman məhsulun xarici anbarımıza gəlməsi ilə bağlı bizə bəyan etməyinizdir. Qeyd edək ki, məhsulu xarici anbarımıza sifariş etdikdən sonra Öncədən bəyan et xidmətimiz vasitəsi ilə bizə bəyan etmədiyiniz zaman məhsulun müəyyən edilməsi və Azərbaycana göndərilməsi prossesi gecikə və ya məhsulun kimə aid olması müəyyənləşdirilməyə bilər.

TL balansı nə üçündür?

TL balansı “Mənim üçün sifariş et” xidməti vasitəsi ilə göndərilən linklərin ödənişi üçün nəzərdə tutulmuşdur

Kuryer sifarişi nədir və necə istifadə edilir?

Bağlamanız Bakı anbarımıza çatdıqdan sonra Bağlamanın karqo ödənişi edildikdən sonra şəxsi kabinetinizdən sizə uyğun olan əraziyə kuryer sifariş edə bilərsiniz. Kuryer sifarişində ödəniş hər bağlama üzrə deyil ümumilikdə ünvana olunan sifariş üzrə hesablanır. Yəni bir və bir neçə bağlama üçün 1 kuryer sifarişi yaradırsınız və ödənişini edirsiniz.

Bağlamaların birləşdirilməsi xidməti varmı?

Zamex MMC bağlamaların birləşdirilməsi xidmətini təqdim etmir

Bağlamalar həftədə neçə dəfə Azərbaycana göndərilir?

Xarici anbarımıza daxil olmuş bağlama Smart Customs tətbiqində bəyan edildikdən sonra həftədə 2 dəfə Bakı anbarımıza göndərilir. Xarici anbarımıza daxil olan bağlamanın ilk reydə Azərbaycana göndərilməsi üçün bağlama xarici anbarımıza daxil olduqdan sonra Smart Customs tətbiqində gömrük orqanına bəyan etməyiniz tələb olunur.

Alınan məhsullarda hər-hansı problem aşkarlanarsa geri qaytarmaq mümkündürmü?

Müştəri məhsulu təhvil alarkən məhsulun tamlığına ofisdən (və ya kuryerin yanından) ayrılmadan yoxlamalıdır. Əgər bağlama şirkətimizin öhtəliyində olarkən zədələnibsə bağlama dəyəri müştəriyə kompensasiya edilir. Əks halda müştəri geri qaytarma xidmətimizdən istifadə edərək (bağlamanın Türkiyəyə göndərilməsi dəyərini ödəyərək) bağlamanı mağazaya iadə üçün göndərə bilər.

İşləmə saatlarınız və ünvanınız

Ünvan: 

Bakı filialı:Nərimanov rayonu. Faiq Yusifov 148A (Qoç Ət restoranının yanı)

Gəncə filialı: Gəncə şəh. M.A.Abbaszadə küçəsi bina 69 mənzil 1 (Dədəmin Aptekin yanı)

İş saatları:
Hər gün: 10:00-20:00

Xarici anbara təhvil verilmiş malın sistemə işlənmə müddəti

Xarici anbarımıza təhvil verilmiş məhsul iş günləri və saatları nəzərə alınaraq ən gec 48 saat ərzində "Xarici anbara qəbul edildi" statuna keçirilir

Geri qaytarma xidmətiniz mövcuddurmu?

Şirkətimiz tərəfindən bağlamanın qaytarma ödənişi ödənilərək geri qaytarma xidməti təqdim edilir.

Həcmsəl çəki ilə hesablanma nədir?

Əgər bağlamanın hər hansı bir tərəfinin ölçüsü 100 sm çox olarsa o zaman bağlamanın həcmi çəkisi də hesablanır ( (en*uz*hünd)/6000= X kq). Fiziki və həcmi çəki müqayisə edilir hansı çəki çox olarsa bağlamanın ağırlığı o çəki üzərindən hesablanır.

AZN balansı nə üçündür?

AZN balansı vasitəsi ilə siz karqo və şəhərdaxili kuryer ödənişlərinizi edə bilərsiniz

Bölgələrə göndəriş mümkündürmü?

Bölgələrə Azərpoçt vasitəsi ilə göndəriş mümkündür

 
Türkiyədaxili karqo nədir?

Türkiyədaxili karqo Türkiyə satıcı mağazasından məhsul alarkən məhsulun xarici ünvanımıza çatdırılması üçün ödədiyiniz məbləğdir. Sifariş et xidmətimizdən istifadə edərkən Türkiyədaxili karqo müştəri tərəfindən ödənilir.